Vai! Am scris cumva titlul filmului ăla. Ăla interzis? Ăla la care dacă se uită copiii, rămân marcați pe veci? DA! Am scris titlul acestui film despre care, DOAMNE, câtă cerneală a curs în mediul evanghelic/creștin. A fost dat cu aghiasmă, i s-au citit acatiste, a fost stropit cu apă sfințită. Ptiui, drace!!! S-au făcut adevarate fronturi împotriva acestui film.

M-am mirat, am citit, am devenit curios: Oare ce o fi atât de necurat în filmul ăsta? Așa că am așteptat cuminte să apară online, așa încât să îl pot savura în tihnă. Am luat cu mine Biblia, un crucifix și o legătură de usturoi, pentru că, cum bine știți: ”Paza bună trece primejdia rea”.

M-am așezat în fotoliu, am pornit filmul, tot la 5 minute pupând crucifixul, să mă asigur ca nu vine să mă ia Satana. Trecură 10, 20, 30 de minute… Trece o oră! Se gată filmul!… na! S-a gătat!

…și mai stau vreo o oră încercând să îmi dau seama ce mi-a scăpat. Unde era faza aia atât de incriminată? Unde e sărutul ăla pasional între două persoane de același sex despre care foarte mulți au vorbit?

tumblr_static_tumblr_static_ct0z72fze40so4oggkg0g0kgk_640Dragii mei frați, surori, preoți, cărturari, dregători, pastori, diaconi, sau ce funcție o fi având în ”Înaltul Sinod”… DE CE vă isterizați așa pentru un film de animație care este o adaptare după un basm? De ce vă isterizați așa pentru o simplă aluzie pe care un copil (de până în 14 ani), sigur nu o înțelege? Da, am observat și eu acea simpatie ciudată pe care o are personajul LeFou pentru Gaston, dar a fost nevoie să ma uit pentru a doua oară la film ca să sesizez asta. Credeți că un copil se va opri în timpul fimului și vă va întreba: De ce sunt ăia doi Gay? Credeți că a doua zi băiatul dumneavoastră va veni la voi să va anunțe că îi place de Șerban, colegul lui de bancă, doar pentru că s-a uitat la ”Beauty and the Beast”? Puteți fi atât de naivi?

Vă isterizați pentru orice aluzie, pentru nimic, dar nu vă isterizați atunci cand copiii voștri urmăresc seriale, desene, ce au ca scop încimentarea în mintea lor a unor idei/concepte foarte nocive, care sădite timpuriu în mințile tinere, acestea vor dezvolta pe viitor astfel de comportamente de care vă este frică acum că le vor vedea în filme precum ”Beauty and the Beast”.

O astfel de animație, extrem de dăunatoare, este Zootopia. De la început pănă la sfârșit, aceasta dă senzația de inocență, e drăgălașă, e cu animăluțe. E exact ce își doresc copiii. Dar, fraților, în loc să se creeze isterie pentru ceea ce propagă acest desen animat, vă consumați energiile pentru o amărâtă de aluzie. Vă luptați orbește cu simpatizanții LGBT în loc să vă luptați să eliminați conceptele care se vor sădite în mințile tinere care duc la astfel de comportamente deviate.

Ceea ce încearcă Zootopia să transmită copiilor/ tinerilor este idea că: ”Dacă vrei să fi altcineva/ALTCEVA când vei crește mare, atunci poți să fii!” Adică, nu ești mulțumit de statutul actual? Poți să fii ce vrei: bărbat, femeie, aminal… nu contează! Important e să fii fericit! Și asta e tema principală a filmului. Ia priviți aici!

De ce nu vă isterizează asta, dragii mei? DE CE?

Cât de nociv este și cât de ”subtil” li se vâră pe gât copiilor/tinerilor astfel de concepte! Iată cum se sădesc în copiii noștri conceptele care peste ani își vor aduce ”rodul”. Și ne vom întreba atunci: ”De ce copilul meu e așa, și nu așa? De ce copilul meu a spus asta? De ce copilul meu a facut cealaltă?…etc

Dragi părinți, luați măsuri căt mai repede și fiți cu băgare de seamă ce urmăresc. Nu lăsați pe alții să va spună ce film e nociv sau nu. Luați-vă voi responsabilitatea asta cu înțelepciune!