Care este părerea voastră despre ei…

Ştiu că şi Manu a dezbătut acest subiect dar acum că băieţii au ajuns aşa de departe, până la Cerbul de Aur, aş vrea să aud părerea voastră despre ei. Oare se va întâmpla ca şi cu Contrast (oooohhh, ce vremuri, pe când aveam caseta cu Contrast în casetofon) la Mamaia?

Cei de la The Marker au ajuns deja undeva? Oamenii îi ascultă ca şi pe o trupă renumită? Ştiu că au fost la Drumfest şi au cântat o piesă care este  o declaraţie de dragoste la adresa lui Dumnezeu- “If you didnt love me”. Deşi piesa aceasta au folosit-o la preliminariile de la Cerbul de Aur, sunt curios să văd dacă o vor folosi şi la concert.

Într-un fel mă bucură să văd că muzica creştină începe să spargă zidurile şi să iasă din curţile bisericilor. Cred că o trupă creştină poate să cânte şi muzică creştină, ceea ce nu înseamnă neapărat muzică de închinare.

Să îi privim pe cei de la Dunamis care şi-au targetat bine auditoriul, cei din undergound, cei care ascultă mult hip-hop. Am avut plăcerea să discut cu ei şi sincer, am văzut în ei mai mult decât o trupă care cântă din rime şi din beat-uri de hip-hop, am văzut o trupă care arde pentru gloria lui Dumnezeu.

Aşa că până una alta, le ţinem pumnii celor de la The Marker? Eu unul zic că da. De ce nu? Au nevoie de încurajare. Chiar acuma discutam cu cineva despre încurajare, aşa că de ce nu? (Îmi place să mă repet ca voi să băgaţi bine la cap).

De apreciat că au ieşit din biserici şi vor să le arate oamenilor că se poate cânta şi altceva în afară de individualism, bani, egoism, etc. (momentan nu îmi vine altceva în minte).

Acum aş dori să aud şi părerea voastră despre ei.

Urmareste-ne pe:
  • Facebook
  • Twitter

29 Comments:

  1. eu de la faza cu Ami si Crista-Juramant (piesa pe care a compus-o Ami pt pietenul ei) am mari retineri la piesele astea care pot fi cantate atat pt iubit(a) cat si in bis :)

    Inteleg ideea de metafore, dar come on. Au acelasi sound ca si inca 11 mii de trupe nepoca si cateva poca. Muzical au ajuns departe, restul, e tacere :)

    Andrei Monciu said on: August 28, 2009 11:32 am
  2. pardon, cred ca era piesa odihnit, dar a bagat Isus in piesa :D

    Andrei Monciu said on: August 28, 2009 11:36 am
  3. e interesant ca atunci cand o trupa crestina canta o piesa de dragoste dedicata iubitei/iubitului toti discuta negativ despre aceea piesa. dar atunci cand o trupa necrestina(ca sa facem diferenta dintre trupa crestina si necrestina. O trupa crestina e cea care ce canta? si o trupa necrestina e cea care ce canta?….aici va trebui voi sa raspundeti) are un vers cu Isus sau Dumnezeu sau etc, altfel se discuta. Vezi piesa lui Proconsul!

    robi said on: August 28, 2009 12:44 pm
  4. 1. vai, imi pui un delay la voce :) )
    2. de ce tre’ sa cante in engleza?
    3. eu nu am nimic impotriva cantecelor de dragoste compuse de artisti crestini. e dragut. ideea e sa se faca clar distinctia.
    4. melodia e draguta. genul ala de melodie pe care sufera rockeri wanna be.

    ade said on: August 28, 2009 4:22 pm
  5. de ce sa nu cante in engleza? poate ca ei chiar asa pot sa se exprime mai bine. si cred ca astfel isi largesc publicul. cat despre distinctie in dragostea pentru cineva şi dragostea pentru Dumnezeu, aici îţi dau dreptate. Deobicei se confundă acest lucru important.
    Eu unul le tin pumnii si sper sa ajunga departe.
    Mai pe scurt, îs de-a noştri. Doamne ajută!

    robi said on: August 29, 2009 1:52 am
  6. E clar ca ei se adreseaza unui tip de auditoriu. In randul celor care ii asculta intra atat tinerii crestini cat si cei care iubesc acest gen de muzica. Personal, mi se pare trist faptul ca in loc sa vina cu ceva original si romanesc, apeleaza la americanisme si aici intra si stilul muzical ales. Si e si mai trist faptul ca, ei ca si crestini, ca doar asa isi zic, apar la televizor si habar nu aveau ca pe outfit-ul lor au inscriptionate semne cu svastica. Stiti cum se zice: fashion kills. Eu una le doresc sa ajunga sus, si nu doar in topuri dar acolo unde toti crestini tanjesc…

    corina said on: September 2, 2009 11:03 am
  7. Amin. Corect. Corina ai dreptate. Mai ales la faza cu svastica, mi s-a parut si mie putin deplasat din partea lor, dar asta este, nu ii condamnam din cauza a ceva ce nu stiau.
    Desigur, ar fi multe de zis la adresa lor, dar ma intreb la faptul daca vor ajunge acolo mai sus, nu neaparat unde tanjesc crestinii, ci un premiu de la Cerbul de Aur, un contract cu o casa de discuri mai mare, rating care creste pentru ei, oare cum vor reactiona la toate astea? se va schimba ceva la ei?

    robi said on: September 2, 2009 12:17 pm
  8. robi, ei deja au tot ce ai insirat tu mai sus la ultimu comentariu..si inca se comporta normal ;) si asa vor fi si mai departe..pana atunci, spor la vot !

    camitza said on: September 2, 2009 11:42 pm
  9. hmm:)))…no comment.
    sa ne anunti cami anumite chestii insidere despre ei si ce s-a intamplat la Cerbul de aur!:D ca daca tu nu, atunci cine?:)

    robi said on: September 3, 2009 12:23 am
  10. dadada :) ) sunt un fel de, vocea lor in oradea sau cum? :P ma rog, nu chiar vocea a toti din trupa ;)

    camitza said on: September 3, 2009 6:23 pm
  11. exista Oameni mai speciali pe acOlO pentru tine pentru care esti vOcea, nu:)))?

    robi said on: September 3, 2009 6:38 pm
  12. robi…oameni speciali, sunt peste tot :) ) dar da, este :P

    camitza said on: September 4, 2009 12:36 am
  13. Vai de cei ce cauta foloase sau laude de la oameni. Ca pana la urma asta e cerbul de aur. Trupele de genu, nu au nimic de aface cu Hristos.
    -”Doamne nu am cantat noi in numele Tau la cerbul de aur ?
    -Niciodata nu v-am cunoscut…”
    Doamne iarta-ne ca suntem atat de pacatosi, si ca ne pierdem mai mult timp pe net si ascultand fel si fel de muzica care se zice ca e crestina, decat citind Biblia.

    iuzarneim said on: September 5, 2009 11:01 pm
  14. Draga iuzerneim,
    Iti multumim ca ai trecut pe la noi si ca ne-ai lasat impresia ta pe acest blog. Dar nimeni nu cauta laudele oamenilor, e un blog, asa ca se discuta despre anumite subiecte, ca de exemplu, acesta de aici. Uite ca cei de la the Marker au luat locul 2, felicitarile mele.
    Cat despre Domnu sa ne ierte ca pierdem prea mult timp pe net si ascultand “muzica care se zice ca e crestina” iti dau dreptate. Dar fiecare isi cunoaste pacatul si cat de mult timp pierde pe net.
    Te mai asteptam.

    robi said on: September 8, 2009 5:10 pm
  15. draga robi, parerea mea e ca, chiar sunt trupe care asteapta laude de la oameni, ar trebui sa mai iesi si tu din casa putin, sa mai vorbesti cu unele dintre ele. Dar hai sa fim seriosi, tu te-ai uitat macar pe youtube la baietii astia ? “The Marker @ TVR1, Golden Stag Selection / Selectia Cerbul de Aur – 16 AUG 2009″
    Nu stiu ce sa zic dar nu prea au ei de aface cu Dumnezeu. Si stii tu ca ce nu e spre lauda Lui , e cam degeaba sau desertaciune. Si apoi au si ei ce au cu americanismele astea, ca abia stiu saracii romana. iti multumesc ca mi-ai adus la cunostinta ca acesta e un blog chiar nu stiam ce e pagina asta colorata cu rosu si alb si mult scris. Intr-o “discutie despre anumite subiecte, ca de exemplu acesta de aici” exista pareri pro si contra, Daca tu esti pro pentru “the marker” nu inseamna ca trebuie sa fiu si eu sau altcineva. Daca am fi toti pro nu ar mai merge blog-ul tau ca pana la urma asta e “discutii despre anumite subiecte. Asa ca sa trag linie sub tot ce am spus: cei de la “the marker” is jalnici, iata parerea mea despre subiectul tau de discutie.

    iuzarneim said on: September 15, 2009 10:57 pm
  16. iuzarneim m-am spart de ras.

    ade said on: September 16, 2009 11:41 am
  17. si inca ceva. nu fi asa categoric. nu ai tu cheile raiului. sa acordam oamenilor prezumtia de nevinovatie si bune intentii.

    ade said on: September 16, 2009 11:46 am
  18. draga Ade , uite parerea mea, ai dreptate. Nu poti sa bagi oamenii in rai sau iad, nici chiar dupa faptele lor, Dumnezeu va decide pana la urma.
    Stiai ca UNEORI “drumul spre iad e pavat cu bune intentii” ?
    uneori bunele intentii nu sunt de ajuns…

    iuzarneim said on: September 16, 2009 1:20 pm
  19. asta cu drumul e un proverb. nu apare in biblie asa ceva.
    cat despre astia the markers (the makers pentru cunoscatori) nici mie nu mi-i place. mi se par… comuni.
    da’ da acolo pana la a zice ca nu ai ei nimic cu Dumnezeu, e o cale prea lunga.

    ade said on: September 16, 2009 3:10 pm
  20. ok, fie. Poate m-am exprimat gresit. Ma refeream la muzica pe care o canta. Nu cred ca se poate numi muzica crestina. Da in fine mi se pare pierdere de vreme subiectul asta.

    iuzarneim said on: September 16, 2009 7:42 pm
  21. referitor la proverb, chiar daca nu apare in biblie asta nu inseamna ca nu e adevarat.

    iuzarneim said on: September 16, 2009 7:56 pm
  22. Mda, se pare ca ti-ai pierdut mult timp pe net comentand aici “iuzarneim”. Poate era mai bine sa fii ascultat o muzica buna..sa fii citit ceva interesant (pt tine) in timpu asta…nu sa stai sa iti dai cu parerea despre baietii din The Marker, spunand ca “ei nu prea au de-a face cu Dumnezeu”. pot sa iti spun simplu si la subiect ca te insheli foarte tare :) Data viitoare,de fapt…sper sa nu mai fie o data viitoare :) O seara placuta , voua !

    camitza said on: October 3, 2009 11:14 pm
  23. Chiar crezi ca mi-am pierdut mult timp lasand 5 comm-uri ??
    Sa stii ca: “te insheli foarte tare” ! iti vine sa crezi ca pe langa asta am si ascultat muzica si am citit carti interesante “in timpu asta” ? Cred ca is foarte bun , ce zici ?? Mersi mult ca mi-ai deschis ochii in legatura cu cei da la “da markar” . Mi-am schimbat “radical” parerea despre ei, Is bestiali copii astia. Chiar mi-am printat si un tricou cu ei. Doamne….

    iuzarneim said on: October 17, 2009 3:05 pm
  24. Ok, din acest moment v-aş ruga să terminaţi cu aceste commenturi care nu îşi au nici un rost. Deja s-a ajuns prea departe.
    Vă mulţumesc pentru înţelegere şi înţelepciunea pe care o veţi arăta.

    robi said on: October 18, 2009 12:50 am
  25. ok, scuze Robi. Dar nu puteam sa nu ii rapsund lui Camitza avand in vedere ca e asa preocupata de timpul meu liber. :p .
    Imi cer iertare si de la Camitza, poate au suparat-o comentariile mele. Inca o data, scuze…

    iuzarneim said on: October 19, 2009 6:23 pm
  26. ce sa le faci! incearca si eu sa supravietuiasca……!

    unknow said on: October 28, 2009 2:16 pm
  27. “iuzarneim” vrei sa ne rugam pentru tine?

    Zod said on: October 28, 2009 2:18 pm
  28. eu zic ca conteaza foarte mult cum este inima unui crestin si asta se vede prin comportament si prin fapte dar si prin vorbe…cum gandeste si ce gandeste un crestin adevarat….de ce nu si prin muzica pe care o canta? prin melodie si prin versuri? doar Dumnezeu stie ce este cu adevarat in inima fiecaruia dintre noi….El ne stie toate gandurile si ne cunoaste mai bine decat noi…cat despre melodia lor sau muzica pe care o canta ei…..nu suntem in masura de ai judeca….iti place bine…nuti place foarte bine….

    vio b. said on: October 28, 2009 8:43 pm
  29. Va rog fara pseudonime pe aici. Multumesc :)

    Tibi said on: November 2, 2009 11:13 pm

Post a Comment

Your email is never published nor shared. Required fields are marked *

*

*

Type your comment out:


Warning: stristr() [function.stristr]: Empty delimiter in /home/betania/public_html/tineri/wp-content/plugins/wassup/wassup.php on line 2093